SGK Uzmanından Emekliye Bayram Müjdesi: İkramiye 15.000 TL’yi Bulacak!
SGK Uzmanı Özgür Erdursun, yüksek enflasyonun alım gücünü düşürdüğü emekliler için bayram ikramiyelerinin en az 15.000 TL olması gerektiğini belirtti. Erdursun, ikramiyelerin maaşlara endekslenerek daha adil bir sistemle verilmesi gerektiğini vurguladı.
Yüksek enflasyonun alım gücünü giderek düşürdüğü emekliler için SGK Uzmanı Özgür Erdursun’dan dikkat çekici bir bayram ikramiyesi önerisi geldi. Erdursun, mevcut 4 bin TL olan bayram ikramiyesinin, emeklilerin ekonomik zorluklarını hafifletmek adına en az 15.000 TL seviyesine çıkarılmasının zorunlu olduğunu ifade etti. Bu öneri, kulislerde dolaşan ve ikramiyenin 5 bin TL’ye yükseltileceği yönündeki tartışmalara önemli bir boyut katıyor.
SGK Uzmanı Özgür Erdursun, emeklilerin bayram dönemlerini daha rahat geçirebilmeleri için ikramiye tutarlarının maaşlarla orantılı bir şekilde artırılması gerektiğini savundu. Erdursun, ülkenin yönetimine seslenerek, bayram ikramiyesi verilemeyecek bir durum söz konusuysa bile, bu tutarın en az 15.000 TL’ye çıkarılmasının bir zorunluluk olduğunu belirtti.
Emekli İkramiyeleri Maaşlara Endekslenmeli
Özgür Erdursun, emeklilerin karşılaştığı ekonomik zorluklara dikkat çekerek, mevcut bayram ikramiyelerinin daha anlamlı hale gelmesi gerektiğini vurguladı. Erdursun, ikramiye tutarlarının belirlenmesinde sabit bir rakam yerine, emekli maaşlarına endekslenmesi gerektiği görüşünü dile getirdi. Bu sistemin daha adil bir yapı oluşturacağını belirten Erdursun, bir emeklinin maaşı ne kadar olursa olsun, iki bayram ikramiyesi alması gerektiğini sözlerine ekledi.
